دختر کالایی برای تقاضا
 
کلبه کوچک راز بزرگ
نوشته شده توسط دستان خود سیا مک

 

سلام بچه ها این مطلب و یکی از دوستان نوشتن دادن گذاشتم تو وبم شما هم اگه مطالبتون خوبه بدین میزارم براتون اگه بخواین هم به اسم خودتون.

توخیلی خوبی خیلی با احساسی اما نمیتونم باهات باشم دلیل خاصی نداره یا دلیلش به خودم مربوطه.

بارها این حرفا رو شنیدین بارها و بارها به این فکر کردین چرا نمیتونین با اونیکه میخواین باشین؟ یا اون دختری  رو که فکر میکنین پیداش کردین بمونین! دختر دنبال پول و کسی که ماشین داره تا بتونه حسابی استفاده کنه ازش.

چرا دخترا اینطورین؟!.چرا پسرها با احساس شدن و دخترا مثل سنگ چرا دخترا و پسرا جاشون عوض شده.

خوب تمام این سوال ها بر میگرده به جامعه  به شرایط وقتی یه دختر میبینه میتونه صیغه شه و با خیلی ها باشه. و از این راه حتی پول در بیاره چه لزومی داره دیگه بخواد با کسی باشه بدون اینکه سودی براش داشته باشه ! یا با یه نفر؟ بنابر این عشق واحساس همش حرف و حرف حرف.دخترا با خیلی ها میرند تنشون و حس زنانشون  به همه ارائه میدن چون میتونند از این راه پول هم به دست بیارند.

دختر وابسته عشق نمیشه احساساتشم توی خودش خفه میکنه اتفاقا این حرف که دخترا احساس دارند یا احساسیند در خیلی موارد مخصوصا عشق بی مورده چون همه دیدین یه دختر میتونه با خیلی ها باشه میتونه خیلی کارها کنه بی اونکه حس و احساسی داشته باشه مثل وابسته کردن و شکستن قلب پسر و بازی دادنشون اونم نه یکی چندین تا.

دخترا همه حرفای دلشون نمیزنند در اکثر مواقع هیچی نمیگن شما هم نگین .

 چرا باید همه زندگیتون بشینید برای کسی که حتی مطمئن نیستین باهاتون میمونه یا دوستتون خواهد داشت بگین.

آسیب شناسی اجتماعی و روانشناسی بالینی این رو ثابت کرده که یه دختر میتونه بدتر از یه کارد وجود و قلب یه پسر و تیکه تیکه کنه.

سوال مطرح میشه آیا نمیشه پس کسی و دوست داشت نمیشه باهاش بود؟

 جواب اینه میشه اما نه کسی که باید برای داشتنش رنج بکشید خودتون خار و پست کنید .

دوست داشتن و عشق باید به ادم ارامش بده نه اینکه ادم و تو رنج و عذاب بندازه لیلی و مجنون هم دو نادان بودن اون مجنون عاشق نبوده یه بی کاری بوده که عمر و وقتش براش مهم نبوده که برای زنی که نمیخواستتش اون همه مهنت کشیده. عشق رنج توش نیست فقط ارامش.فقط حس پیشرفته نه زمین خوردن و پستی و غلام حلقه به گوش بودن.

 اما از پس اون چهره معصوم و لطیف و خوشگلشون کلی دروغ و حقه شاید باشه بنابر این خیلی باید محتاط بود خیلی باید دقیق بود زندگیتون به یه دختر نگین  سفره دلتون واسش باز نکنید.

.تا نشناختینش آنالیزش نکردین همه رازها تون بهش نگین.

مطمن باشید با شما نباشه با دیگری خواهد بود بیشتر دخترا در بند این نیستند شما حالا باهاشون نباشید بمونندو وفادار باشند این حرفا مال قصه هاست مال قدیماست که دخترا حجب و حیا براشون مهم بود.

 دختری که تمام وجودش به یه نفر نه به چندین نفر ارائه میده به مانند کالا به مانند شی خودشو معامله میکنه  معلومه که لیاقت بودن دوست داشتن و خواستن  نداره.

خیلی جاها هم قبلا  رسم شده بود کارت اینترنت میگرفتند توی نت ها دوست میشدن که در خیلی از مواقع هم پسره روسر کار میزاشتند سرش کلاه میرفت.

 الان شارژ تلفن میگیرند این نوع دوستیا به درد اصلا نمیخوره.

 خیلی بایدمراقب باشین کسی که بهش حستون رو میگین بازی میکنه و بهتون میگه شما خیلی احساسی هستین و خوب اما من نمیتونم بمونم یا باهات باشم.!

 بدونید دروغ میگه هم به شما هم به خودش دروغ توی ذات دختر بوده وقتی  17 یا 18 سالشون میشه شروع میکنند از دختر بودنشون استفاده کردن وارد جامعه که میشند و بازار خواسته ها رو میبینند  این فرصت و غنیمت میشمرندو حسابی تا میتونند دلبری میکنند دل میبرندو میشکنند بعدش این نوع کاره دخترای اینطوریه نه همه.

به سن 24 یا 25 که میرسند موتورشون کم کم کند میشه چون کسایی دیگه جای اونارو میگیرند.

 

بعضی ها هم هستند عشق ودوست داشتن براشون جایگاه خاصی داره اما در بیشتر مواقع و بیشتر دخترا این موضوع صدق نمیکنه.

و این روند بوده و هست تا خود پسرا به خودشون بیان که  قاعده بازی رو عوض کنند تا وقتی پولاشون صرف خرج برای دخترا میکنند همینه !

حالا هم که بنگاهای صیغه موقت هم باز شده بیشتر و راحت تر میتونند به این وضع ادامه بدند.

بنابر این تا خریدار هست جنس هم هست و عشق و دوست داشتن یه کلمه بی معنی دخترا با توجه به اینکه میتونند عشوه گری کنند و دل ببرند با یه نفر نه که با چندین نفر خواهند بود.

 و از همشون هم استفاده خواهند کرد و با کلماتی مثل این که من شکست خوردم قبلا یکی دلمو شکسته و قلب ندارم از این حقه بازیا و مظلوم گرایی ها  و دروغایی که دیگه از مد هم افتاده دل پسرا بیشتر میسوزونندو به وجد میارند.تا به موقع استفاده ای که میخواند کنند.

 اما بدونید در پس همه اینا فقط حقه بازی و مظلوم گرایی بی مورد و فقط برای دل بردن بیشتر دخترا از پسراست

سعی کنید تا میتونید تو دام اینطور دخترها نیفتید و بارها گفته شده بازم بگم دختر زیر 23 سال اصلا به درد دوستی نمیخوره یا حتی ازدواج چون مغزشون هنوز کامل نیست برای پذیرفتن مسئولیت.

باتشکر از خانوم صارمی که اجازه دادن من مطالبم رو بزارم امیدوارم توهین حرفهای من رو تلقی نکرده باشید اینا واقعیتهای جامعه ماست بیشتر دختر ها (گ ر گ )شدن و حتی به خودشونم به هم جن سا شونم رحم نمیکنند چه برسه دیگه به پسرا..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ خودتون خوش امدید این وبلاگ یکی از سری وبلاگ هایی میباشد که در جهت تفریحات وسرگرمی ها ومطالبه عاشقانه سالم فعالیت میکند ین وبلاگ کار خوداز شهریور ما سال هزار سیصدونود شروع کرده هم اکنون به فعالیت خود ادامه میدهد امیدواریم بارایه نظرات خودتان مارا درهرچه بهتر کردن این وبلاگ یاری کنیید در ضمن کپی برداری ازمطالب وبلاگ هم اشکالی ندارد حتی بدون ذکر منبع .همه جوره راحت باشید .این وبلاگ متعلق به خود شماست.با کمال وتشکر فراوان مدیریت وب سیامــــــک
آخرین مطالب
پيوندها
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه کوچک اما رازهای بزرگ وباورنکردنی و آدرس nvasiya.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 234
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 2